укр рус

виконання стратегії

Переважна більшість топ-менеджерів найбільших глобальних компаній позитивно оцінюють стратегію, обрану їх компанією. У той самий час, за даними Forbes, лише 14% з них вважають реалізацію їх стратегічної ідеї вдалою.  Для команди Inspira успішним буде вважатися лише той проект, у якому компанія-клієнт зможе реалізувати стратегічну ідею-хід в інновації цінності і капіталізувати на ній.

Ви скептично усміхнулися? Модуль «Виконання стратегічної ідеї» зміцнить вашу віру у власні сили. Часто трапляється, що надто райдужні перспективи, які змальовують керівники, викликають недовіру у виконавців. Цю недовіру можна змінити на потужну енергію, якщо показати команді шлях до реалізації задуму.
 

Робота над розробкою стратегічної ідеї з інновації цінності для клієнтів, акціонерів і команди часто розділяє менеджерів на палких прихильників ідеї та її опонентів. Задача лідерів організації не тільки поставити амбіційну мету, але й настільки переконливо показати шлях до реалізації ідеї, щоб вся команда захотіла якнайскоріше взятися за його реалізацію.

Программа призначена для власників і топ-менеджерів компаній, які зацікавлені у побудові нової бізнес-моделі або суттєвій зміні існуючої. Протягом програми учасники будут працювати над власними проектами. Для досягнення максимального ефекту від семінару доцільно, щоб від організації було мінімум 3, максимум 7 людей, які володіють максимальною інформацією про ринок, фінанси і внутрішні процеси.

Програма семінару:

День 1

  • Пять простих питань для підготовки зміни стратегії компанії - Що?, Як?, Коли?, Хто?, Скільки?

  • Питання «Що?»: Постановка  цілей для надихаючого стратегічного проекту. Які проекти стають надихаючими? Чи можливо виміряти, наскільки мета є надихаючою?

  • Побудова кривих цінності:

a.       для клієнтів;

b.      для акціонерів;

c.       для команди. 

  • Розробка нових моделей бізнесу через складання нових кривих цінностей. Розуміння «точок болю» у споживачів. Пошук рішень типу «win-win-win».
  • Побудова кривої цінності з точки зору HR.
  • Побудова кривої цінності з точки зору прибутку. Ціноутворення у нових бізнес-моделях.
 

День 2

  • Аналіз розривів між існуючим станом і майбутнім. Встановлення цілей проекту за результатами аналізу розривів.
  • Питання «Як?»: Складання структури проекту – ключові фази, етапи, дії Встановлення взаємозв’язків між діями.
  • Оцінка можливих негативних наслідків в результаті реалізації етапів проекту – відповідь на опір виконавців типу «так, АЛЕ…». Розробка додаткових дій у рамках проекту для усунення потенційних негативних наслідків.
  • Обговорення перешкод на шляху реалізації етапів проекту – відповідь на опір виконавців типу «ТАК, але..». Розробка додаткових дій у рамках проекту для усунення перешкод на шляху реалізації проекту.

День 3

  • Питання «Коли?»: Оцінка тривалості виконання робіт. Встановлення логіки закладання резервів часу у проект.
  • Питання «Хто?» і «Скільки?» Оцінка ресурсів, необхідних для реалізації проекту – відповідальні, виконавці, фінансові і матеріальні ресурси.

  • Значення фокусування для успіху проекту. Визначення ключових ресурсів для виконання проекту і забезпечення для них умов фокусування.

  • Система пріоритетів виконання робіт для всіх учасників проекту і обслуговуючих проект служб.

  • Мотивування учасників проекту.

   
 
аренда квартиры посуточно Киев