укр рус

стратегія прориву

Стратегія - це націлене узгодження диференційованих і сфокусованих пропозицій цінності, HR і прибутку.

На стратегічній сесії "Стратегія прориву" ми допомагатимемо управлінським командам максимум п'яти компаній розробити проривні стратегічні ходи саме для їхнього підприємства на 2012 рік, тобто створити для себе узгоджені, диференційовані і сфокусовані пропозиції цінності, HR і прибутку.  

В ідеалі, управлінська команда включатиме генерального директора, фінансового директора, директора з виробництва або його аналог, директора з продажу, директора з маркетингу і директора з людських ресурсів. Залучення до процесу всієї команди збільшує ймовірність того, що стратегія буде виконана.

Небезпека другої хвилі кризи є чи не ідеальним контекстом для серйозної стратегічної розмови. По-перше, складна ситуація (на відміну від успіху) змушує нас усіх ДУМАТИ, а не просто плисти за течією. По-друге, складна ситуація на ринку змушує нас придумувати простіші, стильніші й, у цьому сенсі, проривніші продукти (на відміну від «понтово-гламурних»). По-третє, складна ситуація змушує нас шукати нові ринки для своїх ідей. По-четверте, складна ситуація змушує нас приймати важкі, але потрібні рішення. І, нарешті, складна ситуація відділяє справжніх переможців від посередностей. На відміну від 2008 року, компанії цього разу можуть значно краще підготувати себе до несприятливого розвитку подій.

За одним влучним виразом, "стратегія - це вміння відмовлятись від галузевого нонсенсу і створювати свій власний унікальний сенс швидше, ніж це роблять конкуренти". “Стратегія прориву” вестиме мову якраз про те, яким чином можна визначити той "галузевий нон-сенс" і цей “власний унікальний сенс". 

Програма семінару:

День 1

  • Стратегія як узгодження пропозицій цінності, HR, прибутку. Структурний і реконструкційний підходи до розробки стратегії. Стратегічний хід
  • Оцінка внутрішньої ситуації і конкурентного середовища. Нинішня стратегічна канва.
  • Цінності як нитки, з яких зіткана стратегія компанії.
  • Розробка нової диференційованої і сфокусованої пропозиції цінності.
 

День 2

  • Розробка нової диференційованої і сфокусованої пропозиції HR, узгодженої з пропозицією цінності.
  • Розробка нової диференційованої і сфокусованої пропозиції прибутку, узгодженої з пропозиціями цінності і HR.
  • Аналіз розривів. Формування операційного плану впровадження стратегії.
  • Подолання ментальних, політичних, ресурсних і мотиваційних перешкод у реалізації стратегічного ходу.
 
Узнайте, где можно купить зонт в Украине по лучшим ценам. . Spiegel