укр рус

пропозиція прибутку

Зосереджуючись на успіху наших клієнтів, ми виступаємо прихильниками концепції, згідно з котрою фінансисти компаній розглядаються як провайдери результативності та створення додаткової цінності командою в цілому. Вони не обмежують сферу своїх компетенцій та відповідальності винятково наданням іншим менеджерам правильних цифр як ресурсів для заохочення та покарання. Вони прагнуть, щоб ці цифри заохочували всю команду менеджерів до постійного вдосконалення та створення додаткової цінності й пропозиції прибутку для акціонерів. У цьому випадку фінансова вертикаль компанії сама стає джерелом ціннісної пропозиції, крім того, тільки так вона здатна, проаналізувавши ланцюг створення додаткової цінності, розробити нову пропозицію прибутку для акціонерів та зацікавлених сторін. Цьому і присвячений семінар «Пропозиція прибутку».

Людство ось уже багато десятків років шукає магічні фінансові формули, котрі дозволять компанії досягти фінансового процвітання, а менеджерам – постійно бути продуктивними та результативними. Насправді, формули постійно ускладнюються, проте в їх основі лежить прадавній метод заохочень та покарань, який у сучасній спільноті працює все гірше та не призводить до успіху компанії на ринку, збільшення прибутковості й багатства акціонерів, а також зводить функції фінансиста до простого представлення фінансової інформації. Від сучасних фінансистів очікують максимальної інтегрованості в діяльність компанії та допомоги для інших функціональних напрямків бізнесу. Вже зараз на ринку фінансисти-інтегратори заробляють набагато більше, ніж просто фінансисти.
 
У процесі семінару управлінські команди – його учасники – матимуть змогу зайнятись пошуком нових пропозицій прибутковості для своїх клієнтів. Разом з нами Ви самі знайдете джерело додаткової цінності та розробите пропозицію прибутковості для власної компанії, через котрі вийдете на план удосконалень фінансового функціоналу. Модератори Inspira допоможуть вам в процесі такої побудови. У результаті ви матимете готовий до впровадження план.

Програма семінару:

День 1

  • Презентація ідеї стратегічної канви у фінансах для побудови пропозиції цінності.
  • Побудова існуючої канви в галузі фінансів для компанії на даний момент. 
  • Сім шляхів досягнення пропозиції прибутку для акціонерів та власників. Розуміння глибинної сутності пропозиції прибутку.
  • Погляд з позиції галузі на роздоріжжі: пошук пропозиції прибутковості в суміжних галузях.
  • Погляд з позиції побудови фінансів товарного ряду: перепозиціювання зони прибутку в суміжні ланки товарного ряду.
  • Погляд з позицій інноваційної комбінації фінансування розвитку компанії: пошук пропозиції прибутку і зміні вартості бізнесу через зміну структури капіталу.
 

День 2

  • Погляд з позицій мінімізації ризиків та перетворення їх в преваги: як перетворити зону ризику в зону прибутку для фірми.
  • Погляд з позицій портфелю продуктів та додаткових категорій: пошук зони прибутку у формуванні оптимального портфелю продуктів та/або брендів.
  • Погляд з позицій вартості грошей в часі: пошук пропозиції прибутковості у формуванні особливих схем оплати продуктів компанії.
  • Погляд крізь призму ощадливих інновацій: пошук прибутку в зоні більш ощадливих продуктів.
  • Узагальнення винайдених категорій та пропозицій прибутку в компанії.
  • Розробка фінансової канви й операційного та фінансового плану для реалізації додаткових пропозицій прибутку.